Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Κασσάνδρα Δημοπούλου - Φίλιππος Μοδινός, Το Χρυσό ζευγάρι της ελληνικής όπερας συγκλόνισε στην Τόσκα

Τα μπράβο και τα λόγια είναι λίγα για την παρουσίαση την όπερας Τόσκα του Πουτσίνι στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Με επικεφαλής δυο απο σπουδαιότερα ονόματα της ελληνικής όπερας, την πανέμορφη μεσόφωνο Κασσάνδρα Δημοπούλου - Μοδινός στο ρόλο της ντίβας της όπερας Φλόρια Τόσκα, και τον δραματικό τενόρο Φίλιππο Μοδινό στο ρόλο ζωγράφου Μάριο Καβαραντόσι.
Η σπουδαία μεσόφωνος Κασσάνδρα Δημοπούλου - Μοδινός μετά την επιτυχία των παραστάσεων ευχαρίστησε ολους τους καλλιτέχνες και συμμετέχοντες: "Το μαγικό ταξίδι της Tosca για το 2017 τελείωσε με τον πιό υπέροχο τροπο... προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω απο καρδιάς τον σπουδαίο μαέστρο Christos Ktistakis και την εξαιρετική Συμφωνική Ορχήστρα του Δημοτικού Ωδείου Λάρισας.. την Maria Rouka και όλες τις χορωδίες που οι σκηνές που τόσο πολύ μας χρειάζονταν... τον George Lepidas για τα μαγικά σκηνικά του...την Eleni Psyrra για τα ρούχα και το στυλ που μας έδωσε... τους εξαιρετικούς συναδέλφους μου Nicolas Leventis,Nakos Ioannis, John Rownan-Tenor, Βασίλης Ασημακόπουλος, Charles Johnston.... τον μοναδικό οργανωτή μας και βοηθό σκηνοθέτη Athanasios J. Margoutas... την υπέροχη Cleo Kapsali.. τον άνθρωπο μου που δίπλα μου ήταν δύναμη για μένα Apostolos Marinopoulos..... την πολυαγαπημένη μου Θεσσαλονίκη και τους φίλους που έχω...και φυσικά τους ανθρωπους που πίστεψαν πριν απο εμένα για μένα και που με την αμμέριστη βοηθεια τους με βοήθησαν να αναμετρηθω με τις δυνάμεις μου σε δυο ρολους σε αυτην την παραγωγή... τους πολυαγαπημένους μου πρωταγωνιστές της Tosca... Kassandra Dimopoulou Modenos και Φίλιππος Μοδινός!!!!".
 
  
 Φωτογραφίες:  Kassandra Dimopoulou Modenos 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου