Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΟΜΙΛΙΑ ΙΑΣΠΕΡΟΥ BENDICI ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 9-ΜΑΙΟΥ 2014

Ο αριστεύσας της χρονιάς, απόφοιτος Ιάσπερος Bendici
λαμβάνει το πτυχίο του από τα χέρια του Γεν. Προξένου
κ. Δ. Αζεμόπουλου και του Επισκόπου Χριστοφόρου
Σεβασμιώτατε,
Θεοφιλέστατε,
Αιδεσιμότατοι, σεβαστοί ιερείς και πρεσβυτέρες,
Επίσημοι προσκεκλημένοι και
όλοι οι που είσαστε εδώ απόψε,

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Αισθάνομαι ότι ήταν σαν χθες που πέρασα τις πύλες της Ιεράς Μητρόπολης και θυμάμαι πόσο όμορφα με καλοδέχθηκε  τότε ο  κ. Ελευθέριος Μαρόπουλος.
Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτά τα τέσσερα (4) χρόνια πέρασαν τόσο γρήγορα. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στην Ακαδημία, είχα την τιμή και την χαρά να γνωρίσω κάποιους πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους, με τους οποίους μοιράστηκα χαρές και λύπες, συμπροσευχήθηκα μαζί τους, διδάχτηκα απ αυτούς και που θα τους θυμάμαι πάντοτε.
Πρώτ’ απ΄όλους ευχαριστώ τον Θεό για όσα μου έχει προσφέρει και για τα οποία θα είμαι πάντοτε ευγνώμων.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Διευθυντή μας πατέρα Ιγνάτιο Δελή, τους συμφοιτητές μου και το θαυμάσιο προσωπικό της Ιεράς μας Μητρόπολης, για όλες τις καλές στιγμές που μοιραστήκαμε.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον πνευματικό μου πατέρα Δημήτριο Αντωνόπουλο για τη γνώση του, την καθοδήγηση του και τις προσευχές του, καθώς επίσης και τον π. Απόστολο Δράκο και την Κοινότητα Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, αλλά και τον π. Παναγιώτη Μέντη και την Κοινότητα του Προφήτη Ηλία.
Επι πλέον θα ήθελα να εκφράσω την βαθιά μου ευγνωμοσύνη στους αξιόλογους καθηγητές μας. Η αφοσίωση, η αυτοθυσία τους είναι ξεχωριστή και θέλω να ευχαριστήσω τον καθένα απ’ αυτούς από τα βάθη της καρδιάς μου.
Επίσης, ευχαριστώ την οικογένειά μου, τους γονείς μου, που πάντα με υποστήριζαν και ήταν «εκεί» για μένα. Με έχουν βοηθήσει και συνεχίζουν να το κάνουν με κάθε δυνατό τρόπο που διαθέτουν και γνωρίζω πως πάντοτε μπορώ να υπολογίζω σε αυτούς.
Πολλοί από σας μπορεί να μη γνωρίζετε πως ήμουν Καθολικός και έγινα Ορθόδοξος στην πορεία. Ο πατέρας μου είναι Ρωμαιοκαθολικός και η μητέρα μου Ελληνορθόδοξη. Η πορεία μου προς την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία ξεκίνησε από την παιδική μου ηλικία. Από τότε ακόμα που ήμουν πέντε (5) ετών έλεγα στην μητέρα μου πως ήθελα να γίνω Ορθόδοξος. Οπως κάθε γονιός, η μητέρα μου με άκουγε, αλλά σκεφτόταν «είναι παιδί ακόμα και τα μυαλά του αλλάζουν καθημερινά». Εγώ όμως ήμουν σταθερός πάνω σε αυτό το θέμα. Οταν ενηλικιώθηκα έγινα επιτέλους δεκτός στην Ορθόδοξη Εκκλησία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης. Επέλεξα την εκκλησία συτή ως ενορία μου εξαιτίας των όμορφων αναμνήσεων που είχα σαν παιδί και λόγω της μεγάλης αγάπης που ο π. Απόστολος Δράκος έδειξε στη μητέρα μου και σε ολόκληρη την οικογένειά μου.
Τελικά αποφάσισα να κάνω αίτηση για να έρθω στην Θεολογική Ακαδημία όπου και έμαθα τα περί της ορθόδοξης πίστης μας μέσα από τα διάφορα προγράμματα και τις ιερές Ακολουθίες της Ακαδημίας. Μέσα από αυτή την πορεία μου αντελήφθηκα πόσο πραγματικά ευλογημένοι είμαστε για την ελληνορθόδοξη πίστη μας, που δεν είναι τίποτα άλλο από την πραγματική και αληθινή παρουσία του Τριαδικού Θεού στο κόσμο. Η ορθόδοξη πίστη μας είναι το θείο δώρο, το ανεκτίμητο πετράδι  που έχουμε και που θα πρέπει να το προστατεύουμε και να το βιώνουμε με όλο μας  το «είναι».
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που σπεύσατε να υποστηρίξετε την αποψινή μας γιορτή και ειδικά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Σωτήριο για όλη την σκληρή και αξιόλογη δουλειά την οποία έχει επιτελέσει και συνεχίζει να επιτελεί.

Καθώς προσβλέπω σε περαιτέρω σπουδές για τα επόμενα στάδια της ζωής μου, ζητώ τις προσευχές σας και τις ευλογίες σας. Σας ευχαριστώ. Χριστός Ανέστη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου